Miiia!!

2013-09-01
20:56:36

Söndagsmys!

Myser med mitt hjärta i soffan efter en helt fantastisk helg i Småland. Vi tittar på Diggiloo sikken show :-) vi såg förra veckans avsnitt med. Hoppas innerligt att de ska ha det nästa år med för jag ska ha en biljett. :-)

Imorgon är det dags för operation. Dags att gå in och skrapa lite i hålan så det kan läka ihop ännu snabbare. Sprutan Humira som jag får varannan vecka i ändan har hjälpt jätte mycket med läkningen. Ingen är lyckligare än jag men ropar inte hej än. Men det vore ju bara så underbart om man kan se ett slut snart. Det har liksom gått 2,5 år sedan min rektumamputation, sjukt egentligen att det ska ta en sådan tid. Men vad gör en inte stark!! Jag har ju lärt mig en hel del om mig själv under årens lopp. Det kommer ju alltid något gott ur något ont!

Ha en mysig kväll!

Kommentar:
#1: lisa

det finns inget som är okej efter så lång tid men med din kämparglöd som jag tror du fått från din syster som har samma glöd så är ni faktiskt unika och det hjälper mig ibland som mamma men kan känna ibland att det är inte är rättvist- skulle skrivet mer men tårarna sluta inte rinna och ändå handlar det inte om mig jag skulle kunna tänka mig ta över alla era smärtor men hade förmodligen inte fixat det som nio gör

2013-09-01 @ 21:44:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: