Miiia!!

2014-11-07
19:17:52

Äntligen helg


Usch och fy för en jobbig vecka jag har varit helt utslagen. Har i stort sett somnat i soffan varje dag efter middagen och sovit tills det va dags att lägga sig. Känns lite som jag har något som spökar i kroppen antingen en förkylning eller herr Chron's. Jag hoppas innerligt att det bara är förkylning. 

Helgen blir lugn och skön med nära och kära. Ska mysa med min syster och hennes barn imorgon, jag längtar sååååååååå. Asså dessa barn är de mest mysiga och roliga barn, de ger mig verkligen positiv energi. Och min syster är en klippa som oxå bara ger en en massa energi. 

Så jag hoppas jag kan ladda om efter den helg och att nästa vecka blir mycket bättre.

Nu blir det lite fotboll med älsklingen 😀

Önskar er en trevlig helg 

Kommentarer:
#1: lisa

Hoppas helgen räcker för att få ny energi annars får du väl tänka till om att jobba lite mindre önskar dig och såklart även Linus en myshelg.

2014-11-07 @ 19:42:00
#2: Linda

Styrke kramar från oss
Du är en härlig tjej och jag beundrar din styrka, med tanke på allt du har gått och får gå igenom och ändå behåller du ditt fina humör!! Beundransvärt❤️
En fantastisk tjej vi älskar dig mycket ...

2014-11-07 @ 20:54:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: