Miiia!!

2014-10-03
18:11:43

Fredags mys!!
Fläskfilen är i ugnen, jag och hjärtat fixar och donar tillsammans i köket. Idag blir det fredagsmys på hög nivå. Är helt slut i kroppen efter gårdagens bravader :-) men det va de lätt värt. 

Igår va det först jobb 7.30-16.30 sedan direkt till Helsingborg för lite jobb med föreningen. Men gud vilken kväll det blev med dessa underbara människor. Vi hade det helt fantastiskt kul med massa skratt och lite arbete. Va inte hemma förän 23.15 så det va lite segt att gå upp idag, men det va det värt. Har fortfarande ett stort leende på mina läppar när jag tänker på kvällen. Jonas Plunteman sikken klippa du fångade mitt hjärta du är en fantastisk person som jag ser framemot att få lära känna. :-) Liz och Peter ni är guld värda. 

Är väldigt lycklig lottad med så fina människor runt omkring mig. Mina vänner,familj,arbetskamrater och förenings vänner  ni har en stor plats i mitt hjärta. Och till min Sambo som står ut med mig varje dag! ❤

Jag älskar er alla på ett eller annat sätt!❤❤

JUST LOVE MY LIFE 😊