Miiia!!

2014-09-24
19:02:29

En kväll i höstens tecken.....
Sitter i soffan och lyssnar på mys musik och sjunger en massa lalalalalalalalala. Kom på idén att skriva här det var ju evigheter sedan sist, tänkte jag skulle bli bättre på att uppdatera mig här. =)

Livet med stomin rullar på som vanligt. Läcker ibland, röd irriterad hud mellan varven, men annars fungerar det väldigt bra. Men värst av allt är när jag läckt ner hela sängen och min stackars sambo får vakna av detta. =(Jag vill bara skrika rakt ut!!!!!! Det är nog en av de värsta upplevelser jag haft med min stomi. Har nog världens snällaste och tåligaste sambo. Jag undrar många gånger om det finns någon annan som skulle stå ut med det? Jag kan nog skatta mig lycklig =)

Saker och ting faller på plats på jobb jag har äntligen fått dagtid efter massa kämpande och slit. Så nu blir det mer regelbundenhet som behövs i denna sjukdom.Plus att denna tjänst inte innehåller helger så ska jobba min sista helg 4-5 okt, sen blir det ledigt alla helger och röda dagar. =)
 
Till helgen blir det massa  mys och karusell åknde på Liseberg med sambons underbara släkt. Jag känner verkligen att jag stormtrivs med hans släkt tur är det annars hade det varit lite jobbigt.
 
Nog för idag!
 
Vi hörs snart igen =)
 
Fotograf: Peter Jönsson
KÄRLEK
Kommentarer:
#1: lisa

härligt att läsa du borde var mycket flitigare på din blogg
tror att många behöver läsa och känna igen sig. Jag tror inte det finns någon som kan se så positiv som du och även din syster på denna tråkiga kroniska sjukdom. Ni tar verkligen vara på alla tillfälle att sprida glädje förståelse mm kram

2014-09-24 @ 19:52:17
#2: lisa

Härligt att läsa du borde skriva oftare på din blogg tror att många behöver känna igen sig i det du skriver för du skriver väldigt öppet, Både du och din syster är verkligen positivt inställda till er sjukdom trots allt och tar vara på alla bra stunder och att ni delar med er och lyssnar- kram

2014-09-24 @ 19:56:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: