Miiia!!

2014-12-21
10:23:13

Upp och ner


Igår var det en bra dag, första dagen på länge som jag kände mig pigg och glad. Första dagen då jag inte hade ont i magen alls. Tjoho allt va på topp. Synd bara att det inte varade så länge. Magen kraschade igen på kvällen  men det var kul så länge det vara. 

Men börjar känna mig trött på att det går upp och ner varje dag, kan det inte bara hålla i sig?! Det tar enormt på min krafter och jag är trött för det mesta. Just nu är jag sjukskriven och varit det ett tag, men är trött på att vara hemma nu. Samtidigt som det varit en enorm befrielse att slippa tänka på jobb, det var en sten bort från magen. 

Hoppas jag får må bra på julafton så jag kan få en mysig kväll med min familj! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: