Miiia!!

2014-11-20
22:17:45

Total kaos


Just nu råder det total kaos i min hjärna och kropp. Den dära känslan när man inte kan sätta finger på saker och ting. Varför gråter jag? Varför mår jag som jag gör? Var är min ork? Känslan när man är rädd för att göra fel?! 

Jag bröt ihop totalt på jobb igår det blev en kortslutning helt enkelt. Hur ska jag ta mig ur det hära? Först och främst kanske ha en kropp som orkar och inte en mage som bråkar dag ut och dag in. Tårarna bara rinner, att vakna ledsen?! Var tog min glädje vägen? Allt kommer upp till ytan igen. Vad fan är det jag gått igenom egentligen? Äsch jag tar det med en klackspark det är inte så farligt. Men kanske egentligen är det något jävligt stort? 

Förvirrad, trött och smärta! 
Kommentarer:
#1: lisa

Ja du kan tyvärr inte säga att jag är förvånad!! Har försökt få dig till att lyssna på din kropp och inte på alla andra som du vill vara till lags. Alltså nu tar du det lugnt tänker efter före och framför allt tänker på dig själv så blir det sakta men säkert bättre. Kramisar

2014-11-21 @ 09:18:04
#2: Anonym

Låt känslorna få komma, bara acceptera dem, det är dina känslor och bara genom att faktiskt känna det du gör, kan du släppa taget om det som behövs. Det är inte fel och bryta ihop ibland, du kommer igen! Men klanka inte ner på dig själv eller fundera på vad du kunde ha gjort. Nu är det som det är fokusera på vad som tar dig dit DU vill och hur DU kan fylla på med positiv energi. Lööööv you!!

2014-11-21 @ 09:26:11
#3: Anonym

Maria, du är så otroligt stark som klarat gå igenom allt du fått gå igenom. Tänk på att du har många vänner vid din sida som kan stötta dig! De suger att vara sjuk & att få ta tabletter hela livet, i Know the feeling :( men ibland måste man acceptera de & försöka tänka positivt! När man nått botten kan de bara bli bättre, <3 <3 /Åse

2014-11-22 @ 17:42:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: