Miiia!!

2014-10-29
19:21:56

Trött tjej


Hörlurarna i pluggade med mys musik och benen uppslängda i soffan. Är så fruktansvärt trött mest hela tiden, denna veckan känns det som jag varit en zombie. Jag är där men ändå inte med på något konstigt sätt. 

Tankarna går på vars ett håll, jag börjar undra om det kanske inte är meningen att jag ska jobba heltid?! Känns lite som att själen inte mår riktigt bra även min mage för den delen. Men jag ger ju inte upp i första taget så bit ihop och kämpa lite till. :-)

Sen är det väl lite av en deppig period/övergång nu i höstmörkret. Plus att min ork som jag har går åt att jobba och umgås lite med nära och kära, så hemmet kommer i kläm. Jag skulle behöva städa och rensa lite men finner ingen ork till det. :-( Det blir lite av en ond cirkel men jag får väl ta tag i det med en vacker dag! 

Så då har jag kräkt av mig för denna gången, känns redan bättre så nu blir det mer positiv energi. 😀

Mina nya mys tofflor älskar dem!


Kommentar:
#1: lisa

Dettas har jag sagt för länge sedan att det kanske är så men du har ju så fruktansvärt bråttom och friskskriva dig. Du måste dra ner på ditt tempo överallt så att du hinner med dig själv och ert hem för mår du inte bra där så mår du inte bra någonstans. Lyssna på kroppen , syster yster och mamsen så blir allt bra hi hi

2014-10-29 @ 22:45:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: