Miiia!!

2014-10-22
20:45:16

Negativa energier


Idag har varit en sådan dag då all ens positiva energi sugits ur ens kropp. Ibland blir jag bara så trött och irriterad på människor som är så himla negativa. Försök se det positiva istället för att bara se det negativa. Jag själv kan oxå vara negativ ibland men försöker för det mesta se det positiva i saker och ting.

En sak som är jävligt svårt, är att hålla uppe humöret med denna sjukdom och allt vad jag gått igenom genom åren. Men jag tror att det hjälpt mig i många lägen att jag varit positiv och inte hängt upp mig på saker. 

Mer positiv energi vill jag ge åt folket så ge fan i att sluka upp den helt så jag kan dela med mig till fler :-) Men ibland är det svårt när man blivit omsluten av negativitet i några dagar att hitta tillbaka själv.

Flummig kanske men mer burlesque åt folket den musiken blir man glad av. :-) (Jag syftar på filmen) 

Ha en fantastisk kväll därute i mörkret 😀😀
Kommentarer:
#1: Anna

Man får lära sig vilka energitjuvarna är och undvika dem :) och går det inte att undvika de helt, så försök gå undan och tanka positiv energi för att sen orka fejsa personen igen! Svårt men nödvändigt för att orka med dig själv och det/de som är viktigt/viktiga för just DIG min sköna böna, LOVE YOU!

2014-10-22 @ 21:06:40
#2: lisa

Bra skrivet Anna. Maria du är bäst på att tänka positivt så försök fortsätta med det och stäng öronen för andras negativa tankar kram älskar dig

2014-10-22 @ 21:58:57
#3: lisa

Bra skrivet Anna. Maria du är bäst på att tänka positivt så försök fortsätta med det och stäng öronen för andras negativa tankar kram älskar dig

2014-10-22 @ 21:59:02
#4: jessica

Miia... Denna dagen kommer jag ihåg att jag hade migrän. O trots du uppenbarligen hade en skit dag så skrev du o fråga hur det va med mig.. det gav iaf mig lite positiv energi när jag behövde de. Du är en guldklimp.. o du är positiv o glad.. det är så jäkla starkt av dig 💜

2014-10-29 @ 22:15:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: