Miiia!!

2014-09-26
17:43:15

Helg
Då sitter jag i bilen på väg till Götlaborg, helg i blodet woho. Ser framemot denna helg då det blir ett besök till Liseberg och mys med Linus släkt. 

Slutade kl 14 idag lite lyxigt :-) Är sjukskriven på 25 % vilket har hjälpt mig enormt mycket. Jag har återhämtat mig i lugn och ro och kunnat komma tillbaka som stark. Nästa vecka är det dax att prova heltid igen. Jag hoppas att jag klarar det, annars har jag funderat på att bara jobba 75% eftersom jag mått så mycket bättre när jag gjort det. Hur jobbar ni andra med dessa sjukdomar? Vad orkar ni? Jag är iaf glad att jag orkat jobbar överhuvudtaget, har ju förstått att vissa blir så dåliga att det inte fixar att jobba. Så ännu en punkt jag kan skatta mig lycklig på.

Önskar er alla en trevlig helg för det ska jag ha!

Ta hand om era magar! :-)