Miiia!!

2014-11-14
14:47:33

Jävla skit vecka


Mr Chron's har hälsat på tror jag en släng av han iaf. Har inte kunnat jobba på hela veckan för att min mage bestämde visst att ta över lite. Kramper dag ut och in på ett eller annat sätt, kroppen har iaf varit helt slut. Hatar när smärtan tar över jag är van vid smärta men när det går så långt att det stiger mig åt huvudet blir jag knäpp. Nu har jag inte gjort något annat än vilat men någonstans känns det som jag fortfarande är slut i kroppen.

Fast från och med nu ska jag bestämma, nu ska det bara bli bättre. Så jag kan jobba nästa vecka. Jag har testat att utesluta gluten de senaste dagarna och hoppas innerligt att det ska hjälpa mig. Dags för pokerface att åka på det dära smilet som gör en så glad och alla andra glada. MR Chron's du ska inte vinna över mig inte. 

Over and out 

Ha en fantastisk helg där ute för det ska jag ha!

Trött på soffan nu!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: