Miiia!!

2013-09-04
21:03:43

.........

Hej svejs!

Operationen gick bra :-) men fick vänta 6 h innan jag kom in. Lite lång tråkigt att ligga och vänta, kände att jag kunde jobbat halv dagen iaf. Känner idag att bedövning släppt så är lite öm, men det gick bra och jobba. Efter jobb blev det mys med Angelica och Elinor. Vi fick jätte god mat och en super god äpple paj. Och så blev det mys med sötaste Lovisa :-)

Och nu blir det lite hipp hipp innan det är dags att slänga sig i säng. Känner mig ganska slut i kroppen. Det tar nog nån dag att återhämta sig fast man tänker inte på det. Men känner det nu när jag satte mig ner i soffan.

Bild på Lovisa :-)

Kommentar:
#1: Ellen

Tänker ofta på dig fina du!

Svar: Tack sötaste :-) hoppas allt är bra med dig!
Miiia

2013-09-04 @ 21:35:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: