Miiia!!

2013-09-14
14:28:04

Aktivitetshelg
Är i Helsingborg och håller aktivitetshelg för våra medlemmar. Just nu är vi och kör segway. Jag körde för ett år sedan och tyckte det var super kul. Men nu vet jag inte vad jag tycker, mest obehagligt och dålig balans. Fast man vänjer väl sig efter ett tag. 

Innan lunch hade vi föreläsning om kroppsspråk med Magnus Florin. Wow vilken föreläsning super rolig och intressant. Ikväll vankas det tre rätters middag och massa mys. 

Imorgon blir det lek med lera och låta kreativiteten flöda. Denna veckan har varit lite körig så är helt slut i kroppen. Vilket gör att jag längtar hem lite, även om jag har kul här. :-) 

Ha en mysig lördag därute! 


Kommentar:
#1: lisa

du är en riktig kämpe puss o kram

2013-09-14 @ 19:44:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: