Miiia!!

2013-08-28
23:07:06

Vaxning!

Hej hopp!

Idag har det varit en super mysig dag. Underbara Jessica kom och hämtade mig på jobb. Sen körde vi hem och lagade en underbart god middag, eller Jessica lagade. :-) Vet inte vad som hände men plötsligt stod hon med maten i mitt kök. Under tiden fick jag gosa med världens sötaste Amelie. Sen blev det lite skit snack och vaxning av ben och armhålor. Jag säger bara fy fan vad ont det gjorde i armhålorna, fattar inte hur Jessica stod ut med både ben och armhålorna. Men rätt skönt att slippa bry sig om att raka sig. Blev ett kort inlägg idag, men dock ett inlägg. :-)

God Natt!

Än en gång tack Jessica för en super duper mysig kväll! ❤❤❤

Kommentar:
#1: Claudia

Ont?
Det finns nästintill smärtfri vax som heter Lycon.
Gör en permanent hårbortagning med enzymer.

2014-02-23 @ 16:43:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: