Miiia!!

2013-08-27
13:10:10

Träning!

Snart dags att bege sig och träna lite. Har gått upp över 20 kg på 1,5 år det är inte okej. Trivs verkligen inte med mig själv just nu, men har super svårt att hitta motivationen att träna. :-( men men de få gånger jag tar mig dit är bättre än inga allas. Under september månad kommer jag att jobba dag så jag hoppas att jag kanske får in fler träningspass :-)) Och nästa vecka ska jag kanske börja och testa 5:2 metoden och se om man kanske mår bättre både i kropp och själ. Har en kompis som har Ibs och testat denna metod, hon sa att hon blivit mycket bättre i sin mage. Det kan ju vara värt ett försök. :-) So long......

Kommentar:
#1: lisa

duktig tös som tränar lycka till med 5:2

2013-08-27 @ 15:29:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: