Miiia!!

2013-08-31
07:09:49

God Morgon!

God Morgon från de småländska skogarna. Jag är ensam vaken men inte så konstigt när man vaknar 06:40. Lite små tråkigt att vakna så tidigt när man e ledig. Idag vankas det kräftskiva med lekar och annat skoj så det gäller ju att man är i form hela dagen. Min mage är i sådär lagom form. Fick krampanfall igår när vi kommit hit, plus att de krampar lite nu på morgonen. Jag hoppas innerligt att det går över för det är inte så skoj att inte vara hemma när man inte mår bra. :-(

Men jag gör det bästa ut av det. Gick och la mig hyfsat tidigt igår så jag skulle orka med denna dagen. :-) Ha en awsome lördag för det ska jag ha! 😃

Kommentar:
#1: lisa

kämparnas kämpe är du min tös hoppas kramperna släpper så du kan få en riktigt rolig dag kram

2013-08-31 @ 10:15:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: