Miiia!!

2013-08-26
21:47:33

Det var ett tag sedan!!
Sitter hemma i min ensamhet i soffan och lyssnar på massa musik och sjunger och insåg att det var nog dags att skriva lite här. Ska försöka att skriva mer och dela med mig av mitt liv och vardag. Tanke efter tanke poppar upp när man sitter så här i sin ensamhet i musikens värld. Funderar på vad det egentligen är jag går igenom?!?! Är det en piss i Nilen? Är jag gnällig? Är det okej att bryta ihop för småsaker? Är det okej att gråta? Är det okej att vara en bitch mot de man älskar när man inte mår bra? Hatar mig själv när jag blir den där "pain in the ass" personen som egentligen ingen vill vara nära. Jag sårar mina nära och kära men kan inte hjälpa det. Sen bryter jag ut i en ångest och gråter floder. Är det påverkan av vad jag går igenom? Är det okej?!
Nog tjatat för ikväll=)

 Mycket kärlek till alla er som står ut med mig i vått och torrt! <3
 
 
 
Extra mycket kärlek till dig mitt hjärta som står ut med mig varje dag<3
 
Kommentarer:
#1: Anna Panna pi

JA, det är okej! Det är ju så du känner just nu. Det är dina känslor, be inte om ursäkt för dem! Jag förstår hur du känner och det är inte kul, men en del av DIG fina fina du! En del av din resa genom ditt helvete (ja det är ett helvete du går igenom!) Förhoppningsvis kommer du igenom detta lite starkare, lite gladare och lite mer medveten om dig själv och hur du funkar i olika situationer. Love you, finns här no matter what :)

2013-08-27 @ 08:03:12
#2: lisa

Har sagt många gånger att jag skulle vilja byta med dig för att du skulle slippa skiten men jag tror inte jag klarat det lika bra som du gör. För det mesta är du så tapper och positiv så dina små utbrott är inget att tala om. Önskar bara att allt ska bli bättre snart så du kan får må riktigt bra under en lång period. kram

2013-08-27 @ 08:20:39
#3: Eva

Det är ju just det som är äkta kärlek Maria :) vi har ju alla våra krämpor & då är det skönt att veta vem som finns sidan om en ;) ha det gott kramen

2013-09-12 @ 08:32:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: