Miiia!!

2012-09-30
16:44:00

Thailand!

Då sitter man på tåget mot skåneland igen. Ska bli skönt att komma hem särskilt eftersom jag inte behöver jobba på hela nästa vecka. För jag har seeeeeemester :-):-)

Jag längtar tillbaka till Thailand såg på group on idag att de hade 7 nätter i phuket för 2st pers 1949:-. Men det tillkommer flygbiljetter så jag kollar om jag hittar något billigt. Men de kan ju kvitta om jag gör det för har ju inte råd ändå :-(. Men ibland är det skönt att få drömma sig bort lite. Men en sak som jag tycker är märklig, är att när jag va i Thailand 2010 mådde jag bra. Jag va där i typ 24 dagar och har aldrig mått så bra i min sjukdom som jag gjorde då. Jag va dålig precis innan vi åkte men de va som allt bara försvann.

Och när jag kom hem berättade jag detta för min läkare. Han sa att många av hans patienter sa att de mådde bra när de va utomlands. Han kunde inte förstå riktig va det va som gjorde det, men han relaterade till att man inte va lika stressad som hemma. Att man kopplar av på ett helt annat sätt när man har semester.

Men sen fick jag höra från min optiker att vitamin D skulle vara bra för Crohns. Att hon haft en annan kund som hade Crohns och åt nått natur tjohejsan med vitamin d. Så nu har hon mailat mig så jag kan läsa om det. Det är ju super om man kan må bra av det, med tanke på att vi inte har så mycket sol. Är det någon där ute som har testat det? I så fall hur fungerade det?

Nu blir det mysmusik i hörlurarna och drömmer mig bort till Thailand ett litet slag!

3,5 h kvar tills du omfamnar mig längtar så <3

Kommentar:

Åh, känner samma sak över thailand. vill bara dit varje dag. Kram på dig <3

Svar: Ja det bästa som finns :-) Kram på dig med :-)
Miiia

2014-09-25 @ 09:06:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: