Miiia!!

2012-09-19
10:47:29

Onsdag!

Då va man hemma igen efter en lyckad träff i Falkenberg. Man blir så varm i själen när man ser hur mycket man hjälper ungdomarna. Det va bara positiv respons, tänk att få träffa andra med samma sjukdom? Jag har ju haft tur i oturen att ha min syster vid min sida. Så jag har ju aldrig känt mig ensam i sjukdomen. Jag har ju verkligen haft en som förstår mig till max. Därför är det så underbart att få jobba med detta då man hjälper till att knyta nya kontakter. Nu återstår det en träff till i Uppsala hoppas att den blir lika lyckad men det tror jag :-) Jag hoppas ju innerligt att vi kan lösa så att vi kan fortsätta med dessa träffar.

En bild ifrån helgen!
Vighet var vi duktiga på allihop!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: