Miiia!!

2012-09-02
18:13:51

Kantarell

Idag har jag varit i de småländska skogarna för att plocka kantareller. Det var jätte mysigt att gå i skogen men tyvärr hitta jag inte så mycket svamp. Men hade med mig en rutinerad plockare med röntgen syn så tack vare honom fick jag lite svamp med mig hem. :-)

Nu är jag helt slut i kroppen efter denna helg. Har en mage som lekt rövare med mig och en stomi som läckt och klyddat. Det tar fruktansvärt mycket av ens energi när det inte fungerar som det ska. Men men nu får jag hoppas att det lugnar sig så man får nya krafter.
Ha en skön söndag alla där ute!

Kommentar:
#1: lisa

Fin bild är det till mig du plockat kantareller hi hi hi
hoppas magen blir bättre kan det vara surströmmingen???

2012-09-02 @ 18:50:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: