Miiia!!

2012-09-27
18:38:02

Känner mig tom!

Då sitter man på tåget till Uppsala och en fullspäckad Ibd helg står på schemat. Ska bli roligt att få träffa alla igen och nya deltagare. Igår var vi ute med en leverantör till oss. Först lite femkamp på laserdome sen en väldigt god buffé på st Markus vinkällare. Det va första gången jag va där och jag kan ju bara säga att maten va kanon. Sen bar det av till lilla torg och det blev även lite dans senare. Jag kan ju säga att man inte är 20 längre :-) det känns i kroppen idag men det var det värt. Tack alla inblandade för en trevlig och kul kväll!

Har försökt att sova lite på tåget men det är omöjligt. Har slumrat till lite grann men jag hade gärna sovit hela resan så hade det inte varit lika jobbigt. Lyssnar på en massa mys musik. Älskar att lyssna på musik det skingrar tankarna. Men idag satte det igång något konstigt i min kropp som gör att jag känner mig helt tom. Även om det känns konstigt tror jag det är bra att man ibland blir helt tom. Så kan man ta in nya saker efter det.

Nästa vecka har jag semester ska bli så skönt. Jag ska bara göra som jag själv vill och inte bestämma något. På torsdagen ska jag ha tupperware party, :-) ska bli kul att få hem alla till mitt krypin och umgås.

En av grenarna från femkampen igår!

Kommentarer:
#1: lisa jönsson

Finns säkert någon mening med det du själv konstaterar, men nu fyller du bara på med bra energier och så är du lite egoistisk och tänk på dig själv så blir det säker jättebra puss puss

Svar: None
Miiia

2012-09-28 @ 19:00:43
#2: Anna Andersson

Bra tänkt gumman! Du är värd din egen tid!!! Att bara göra det DU känner för, fyller tomheten med ny energi! Älskar dig!!

2012-09-29 @ 10:59:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: