Miiia!!

2012-10-30
16:58:00

Slut som artist.......
Hej alla där ute!
 
Nu har jag varit sådär dålig igen på att skriva. Men tror det har att göra med att jag är i olika faser i livet hela tiden. Men just nu ligger jag hemma och är sjuk och tänkte jag kunde skriva lite här =) Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Magen har klyddat i en vecka och levt sitt eget lilla liv. Och i söndags däckade jag av trötthet. Sen i måndags hade jag så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen, tårarna sprutade åt alla håll och kanter. Sov största delen av dagen men blev väl lite männsika på kvällen. Antar väl att min kropp säger ifrån att nu är det dags att vila eller något. Jag masade mig till jobb hela förra veckan trots jag inte mådde bra, så kan ju vara det som tagit stryk på kroppen min. Så får väl snällt lyda och stanna hemma tills jag mår bra igen. Nu ska jag vila lite innan Linus kommer hem så jag kan vara lite social.
 
Har lekt lite med instagram och insta pic frame =)
 
 
Kommentarer:
#1: Camme

Hej!
Trillade in på din blogg av en slump, tror att det var mag-och tarmsidan som länkat. Ser att du inte skrivit på länge. läste några inlägg och såg bilder. Du såg så bekant ut. Läste lite till och ser att du skriver om Malmö... du bodde inte händelsevis på videdal som liten?

2013-03-18 @ 20:38:51

Hej hej!
Det stämmer bra :-) är du också därifrån?

2013-03-19 @ 14:54:00
#3: Camme

Jaa.. vi gick i samma klass när vi var små och hade sällskap till skolan, men så slutade du. HHar läst lite... så tråkigt Maria! Men du är duktig som kämpar på :)

2013-03-20 @ 12:19:52
#4: jessica

Hejsan, vilken fin blogg du har =) Jag har en grupp om Blåsexstrofi & Mitrofanoff på facebook och ILCO hitta mig och därefter hitta jag dig haha =). kommer hit flera ggr och läser. ha en bra kväll. kram
/ My two pennies worth!

2013-05-12 @ 21:26:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: