Miiia!!

2012-03-06
00:33:07

Förvirrad.....

Hej hej!

Snacka om att det varit en fullspäckad vecka och en bra helg i goda vänners lag.
Men nu sitter jag här i soffan och hjärnhalvorna sammarbetar inte riktigt.

Det har hänt en del i mitt liv som gjort att jag känner mig förvirrad.

 Förra veckan var jag och hämta mina journaler från min inneliggande tid på sjukhuset. De var på hela 98 sidor och då har jag ändå inte begärt ut alla anteckningar. Jag bad om min journaler för att jag var nyfiken på vad de skriver om en. Detta var jobbigare att läsa än vad jag trodde då man blir påmind igen om vad för jävla skit det är man gått igenom. Glad är jag att man glömmer fort och tur är nog det för att man skall kunna ta sig igenom saker och ting. Men ändå så är det smärtsamt på något sätt att gå igenom det igen även om det bara är på papper. Jag har fått lägga det lite åt sidan och kommer väl läsa snart igen men behövde en paus för att inte grubbla ner mig totalt.

Detta är inte bara anledning till varför jag känner mig förvirrad. De har hänt diverse saker som gör att tankeverksamheten satt igång lite extra. De där grubblandet som jag inte gillar och den där irritationen som jag inte vill ha. Du måste prata med mig om jag ska kunna förstå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: