Miiia!!

2012-01-11
14:48:44

Woop Woop

Igår va det film mys med Linus vi kolla på Abduction sjukt bra film men mitt i när det var som mest spännande så hängde sig filmen. Så vi fick inte veta hur den sluta igår, men jag har fuskat och sett den färdig på datan idag och den var jätte bra =)

Idag har jag bara slöat hela dagen är trött i min kropp men det är inte så konstigt med tanke på att det varit en fullspäckad helg. Snart kommer finaste syster och hennes små charmtroll på middag, ska bli en super mysig kväll. Anton och Rasmus är nog världens underbaraste barn som finns, man blir så glad när de är i ens närhet. Förra året när jag inte mådde bra och jag hade varit med dem en dag eller när det varit hos mig på sjukhuset så mådde jag genast lite bättre. Barn är så underbara och sprider en omdeveten glädje till en.

Nej nu ska jag göra vid mig, sen blir det att laga lax!!





Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag


Du gör mig varm! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: