Miiia!!

2012-01-04
16:07:54

Underbart!!

Just nu känner jag bara glädje och det känns hur underbart som helst. Tänk vad fort man glömmer hur det känns att må bra när man är sjuk. För ungefär två veckor sedan kunde jag inte tänka i min vildaste fantasi att jag någonsin skulle få må bra igen. Sen klart att jag fortfarande har mina problem och mina sjukhusbesök kvar, men på något sätt så känns det mycket lättare att hantera när man får känna sig lite piggare och gladare. Sen är jag evigt tacksam att jag är omringad av så många fina vänner och familj. Utan Er hade jag aldrig fixat att gå igenom detta här. Men som jag skrev häromdagen nu är det min tur och mitt år nu kan det bara gå framåt. =)=)



Kommentarer:
#1: lisa jönsson

Du är värd detta plus mycket mer. Jag tror ingen kan förstå hur du har det, om man inte som jag periodvis har

levt väldigt när dig. Det är inte bara 2012 som ska vara ditt år utan jag hoppas att du kan få leva ett någorlunda bra liv när läkarna kommer till rätta med det här. Trots allt är det en kronisk sjukdom så du blir ju inte helt av med den men du kan ju ju få ha ett mycket bättre liv än vad du har just nu, du kan ju få må som syrran t.ex. Jag håller i alla fall alla tummar för dig min älskade dotter.

2012-01-04 @ 18:49:37
#2: Kerstin Ekstrand

Maria din lilla tös, du har verkligen gott igenom. Det är knappt man kan läsa allt! Men nu får det vara bra, nu ska du bli bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bosse hälsar

Tusen kramar min lilla tös puss

2012-01-06 @ 20:27:16
#3: Kerstin Ekstrand

2012-01-06 @ 20:28:55
#4: Jessica grönvall

2012 är ditt år. Nu hoppas vi lyckan vänder o du kan få rätsida på din sjukdom, kag menar att den blir hanterbar o att du kan få kontroll över den. styrka åt dig mitt hjärtegryn<3

2012-01-08 @ 23:08:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: