Miiia!!

2012-01-12
15:24:39

Torsdag!!

Tjolahopp tjolahej!!

Idag va det sjukhusbesök för spolning och omläggning. Nu börjar det se bra ut hålet på magen är snart helt ihop läkt men det i ändan har väl lite mer tid kvar. Men måste bara säga gud vilken befrielse det är att inte ha ont, och kännas sig trött längre. Det tar sjukt mycket på ens krafter när man lever med smärta varje dag. Men det känns som att jag glömt hur det var, man glömmer väldigt fort när man är sjuk eller hur ont man haft, när man känner sig lite friskare. Tur är väl det så att man kommer vidare :-)

Just nu är jag hemma hos Claudia klydd vi har bara myst och slöat i soffan hela dagen. Rätt skönt att ha sällskap ibland även om man bara tar det lugnt.

Sen ikväll ska jag få mys :-))))))

Ingen är lyckligare än jag just nu!! Livet känns helt underbart och nu är det värt att leva igen!! <3 <3 <3

Kommentarer:
#1: lisa

Jag tror att vi paps och jag är lyckligare. Det är en nackdel men som ändå är en fördel vi har ingen nattgäst längre och inte så mycket sällskap av dig men vi klarar oss bra ändå. Njut av att du mår bättre vi finns ju alltid här hur du än mår. Pussar o kramar från oss.

2012-01-12 @ 19:02:28
#2: Lindsay

Blir glad när jag läser att du mår bättre , svär du värd'love you sweetie! Puss Linda

2012-01-13 @ 20:00:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: