Miiia!!

2012-01-26
16:34:43

Torsdag

Hej alla där ute!

Undersökningen gick bra idag vilket var skönt. Äntligen är det överstökat, det jobbigaste är när de ska sätta ner sonden i näsan. Men de som jobbade idag var jätte trevliga och duktigt och det gör väldigt mycket. Inne i undersökningsrummet så sa de att ag kunde ligga på rygg istället för på magen. Detta var även en lättnad då jag tror att det blir lättare läckage när man ligger på magen när de sprutar in kontrastet. Men allting höll när de sprutade in kontrastet, de ända som är obehagligt är att tarmarna blir så utspännda. Men nu är detta över =) nu får vi hoppas på att min tunntarm ser bra ut.

Ikväll blir det middag och quiz på Fagans med mina underbara vänner och min underbara pojkvän <3
Ni är guldvärda!! <3<3<3

Nu börjar pusselbitarna falla på plats och jag är lyckligast. Den 1 feb ska jag äntligen få börja jobba igen,jag längtar ska bli så kul och att få träffa alla min underbara arbetskamrater igen.







Kommentarer:
#1: Pussiluskan

Wiiiiiueeeeeeeee!!!!!!!! Happy, happy time!!!!!<3

2012-01-26 @ 21:34:44
#2: Anna

Du är otrolig Mia!!! Beundrar dig nått så otroligt!!!

Så glad att vi har kontakt!!!

Du ger MIG styrka... Hoppas att jag kan tillföra något till dig med...du har i alla fall mina glada tillrop från andra sidan skärmen!!!

You go girl!!!

Kramar från mig!!!

2012-01-28 @ 19:36:18
#3: carin

Du är så jäkla bra Maria & framför allt stark!

Jag hade faktiskt ingen aning om att du hade en tarmsjukdom förens jag läste ditt första blogginlägg. Älskar att läsa den, du skriver jätte jätte bra och den är så intressant! Dessutom blir man också glad och peppad av den.. i like, i like =)

Massa kramar Carin





2012-02-14 @ 01:01:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: