Miiia!!

2012-01-15
14:35:58

Söndag
Igår var första gången som jag fick ont i min sårhåla på tre veckor. Känndes inte riktigt okej jag ska ju må bra nu, tycker man själv iaf. Det gjorde så ont att jag var tvugen att ta smärstillande vilket jag inte behövt äta på över en månad. Tankeverksamheten sätter igång ganska så fort, tankarna började direkt så ja nu va det slut på friden. Nu kommer jag inte få må bra längre nu var det slut på det roliga. Men idag har jag faktiskt inte ont så får hoppas att det bara va något tillfälligt. Vill ju verkligen inte falla tillbaka nu när jag fått må så här bra.

Imorgon ska jag och Malin åka på spa och unna oss en massa mys. Vi ska till Ystad Saltsjöbad har aldrig varit där innan så ska bli mysigt. Jag har hört att där ska vara jätte fint och mysigt. Vi hade tur för de var billigt just nu så för en övernattning,tre rätters middag,fri tillgång till spa och fruostbuffé betala vi endast 825:-. Sen bokade vi faktiskt vars en massage och det ska bli underbart skönt då min rygg är stel som en pinne.

Hoppas alla får en mysig söndag! För det ska jag ha =)


Kommentar:
#1: Linda

Så mysigt :-)

2012-01-17 @ 23:04:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: