Miiia!!

2012-01-14
13:59:50

Ska det beöva vara så svårt?!?!

Hatar att känna så här det gör ont i mig. Hatar att var kluven, hatar att vara den som analyserar hela tiden. Varför bry sig? När det egentligen är något bra? Och du gör inte det lättare när du tränger dig in i mina drömmar. Vad är det som sätter stopp för mig? Vilka spärrar är det jag sätter upp? Jag blir tokig att jag inte bara kan flyta med. Det känns så himla underbart samtidigt som det känns så jävla fel i mellan åt.

Igår va det spelmys hos Ellan och Adem med Peter. Vi körde en ny variant av party alias vi skulle förklara alla ord på engelska istället för på svenska. Sjukt roligt med tanke på att ens engelska suger big time. Men jag och Peter lyckades iaf ro detta i hamn. Peter jag säger bara: The thing you ends an meaning with. =) Sen blev det lite sequence där vi låg lika ända till sista matchen då Ellan och Adem slog oss på fingrarna och vann med 5-4.





Idag blir det middagsmys hos min kär mamma. Sen blir det biljard och lite pilkastning med vännerna ikväll. Ännu en bra helg som står på schemat. Jag älskar mina vänner vi är sjukt samansvetsade känns så himla underbart. Och det bästa av allt vi har alltid en massa goa skratt när vi ses.

Kommentar:
#1: Lindsay

Min kära gumma , analysera inte allting utan njut av det som är bra och lägg det andra åt sidan. För tro mig hur mkt du än analyserar så tar det aldrig slut.



Det är ju en bra början på året för din del och som jag sagt hela tiden efter regn kommer solsken :-)



Puss gumman min

/ Lindsay

2012-01-15 @ 01:09:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: