Miiia!!

2012-01-02
11:32:04

Glad!!

Hej alla där ute!!

Gott Nytt år!! 2012 är mitt år det är nu det vänder, 2011 är ett minne blott.

Fy mig jag har inte varit bra på att blogga i veckan som gått, men det ska det bli ändring på. Men veckan som gått har varit rätt så fullspäckad har varit omgiven av massa vänner och glädje. Det känns som mitt liv förändrats på en vecka. Jag känner mig mycket gladare i min själ och allt har blivit mycket lättare att hantera.

Det känns som att sen de klippte mina snöre från fistlarna har allting blivit enklare, sjukt mycket lättare att röra mig och inte lika ont längre. Sen är det ju säker inte bara det för de satte in mig på en antibiotika behandlaing samtiddigt  så den har ju säkert gjort sitt. Men svårt att veta vad som hjälper en när många åtgärder vidtags. Men ingen är lyckligare än jag.  =)

Idag blir det sjukhusbesök kl 14:00 sen blir det fika med finaste pussiluskan (Jessica)

Kommentar:
#1: Elli

Rätta takter vännen min!!

2012-01-02 @ 12:11:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: