Miiia!!

2012-02-15
22:33:45

Vänskap!!

Hej hej!

Sorry att jag inte skrivit på länge. Men känner att jag inte haft tid i lugn och ro och sätta mig ner och få ut orden. Men just nu sitter jag i soffan helt själv och ut ur högtalarna kommer Phil Collins,  mys på hög nivå med lite tända ljus.





Idag har jag och Linda R haft en underbar dag. Jag hämtade henne efter jobb sen blev det hem till mig och laga lite lunch. Omelett och bacon stod det på menyn. Jag och Linda har inte setts på väldigt länge men ändå känns det som det var igår. Finns inget bättre när man har äkta vänner runt omkring en. Även om man inte hörs varje dag så tycker jag att man ska kunna finnas där för varandra. Och jag och Linda är typiskt sådana vänner även om det kan gå månader i mellan så vet jag att hon finns vid min sida. Jag tycker inte man ska behöva höras av varje dag bara för att bekräfta att man är en bra vän. Vi har iaf snackat en massa skit som vanligt och många skratt och minne blev det också. Sedan var det dags att laga mat och idag bjöd jag på en jätte god kyckling rätt som Elli bjudit mig på en gång. Super gott blev det och efter det så blev det vår goda Cheesecake som vi bakat tidigare idag.




En massa <3<3<3<3<3<3 till mina vänner där ute ni är helt underbara!!
Nu blir det sängen för jag har varit vaken sedan 04:00 och det är ju en dag imorgon också. Då bjuds det på synundersökning,sjukhusbesök lite jobb och sedan middags mys och quiz på Fagans med världens bästa älskling och mina fina vänner!!

GOD NATT!!!!

Kommentar:
#1: Sofie

Jag finns oxå alltid här hjärtat... Trots lång tid mellan gångerna o långt emellan... Love you!!! Puss <3

2012-02-15 @ 23:06:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: