Miiia!!

2012-02-19
09:20:16

Stomi jävla skit!!

Blir så trött på min stomi just nu, den har klyddat och läckt i ca en veckas tid nu. Va hos min stomiterapeut i torsdag och fick lite nya påsar att pröva. I och med att jag har gått ner i vikt så har huden ändrat sig runt stomin och det har blivit lite veck. Jag fick konvex plattor men giller inte dem alls, jag vill ju ha den som jag har jag trivs sjukt bra med den. Jag har prövat de nya påsarna men det läckte i den med, så då känner jag att jag kan lika bra kan ha den som jag har. Men men jag får väl kanske ge det lite tid och pröva lite andra varianter.

Idag vaknade jag 06:50 rätt skönt att komma upp och få hela dagen framför sig. Sen har jag varit extra snäll idag gick upp och lagade frukost till min älskling. Sen körde jag hem honom vid 8:00 för han skulle iväg på match. 08:15 ringer jag till mammsen min och skrålar god morgon god morgon tralalalalalal god morgon i kööööööööör. Tror ni hon blev glad?!?! Hihihi hennes enda sovmorgonsdag i veckan =) Men snäll som jag är så handlade jag bullar och åkte hem till henne. Så nu sitte jag här hemma och mamma och Bengt har precis fått i sig en god söndags frukost. 

Nu ska jag snart åka och handla lite sen blir det nog hem och plocka undan lite där hemma. 
Ha en mysig Söndag! <3



Kommentar:
#1: lisa

Ja du tösen min efter intensiv konmtakt när du inte mådde så bra så får man bli glad när du piggar upp en på morgonen hi hi hi hade vaknat iaf men inte ätit frukost och det är gott med nybakta bullar mmmmmm

Klydd med stomin är inte rolig men för dig tror jag inte det är så stort problem med tanke på vad du fått gå igenom så upp med hakan du hittar säkert en annan påse som kan passa dig du får väl prova lite olika kraaaam

2012-02-19 @ 13:05:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: