Miiia!!

2012-02-25
22:18:43

Slut i Kolan!!

Efter en lång dag och mycket arbete så är man nu nerkrupen i sin hotellsäng. Idag har vi suttit och kollat igenom vår film som är 3h lång som vi ska få ner till 25-30 min. Vilket jobb, egentligen vill man ju nästan ha med allt. Verkligen super duktiga ungdomar men vi har ju fått välja ut lite av allt istället. Känns som det kommer bli en super bra informations film.

Efter allt arbete väntade en god middag, Lax var det på menyn med pesto och risotto. Super gott!! Och till efterätt blev det en Créme brûlée med hallon till. Även den va god men jag tycker det blir lite för mycket. Fixar inte riktigt konsistensen men några skedar är gott sen är jag nöjd. Fast att det känns som vi bara ätit massa idag  så längtar man ändå till frukostbuffén imorgon =)

Efter frukstosten imorgon så blir det lite mer arbete fram till lunch. Sen blir det att avnjuta lunchen tillsammans innan hemfärd till skåneland igen och då ska jag få pussa på finaste <3





 

Kommentar:
#1: lisa

kul att du hinner blogga lite. verkar som du får energi av att vara med hoppas att det är så.

2012-02-26 @ 01:17:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: