Miiia!!

2012-02-22
11:35:35

Onsdag.....

Tjolahopptjolahej!!

Då är det sista jobbe dagen för denna veckan ledig imorgon och på Fredag bär det av till huvudstaden. Dags att planera sista projektåret för IBD-projektet för tonåringar, det ska bli kul att få träffa alla igen. Här kan ni läsa mer om projektet (http://www.ilco.nu/ilcos-verksamhet/projekt/ibd-projekt/). Jag är så glad för att jag blev tillfrågad om jag ville vara med i detta projekt, tycker det är viktigt att nå ut till tonåringar med IBD sjukdomar. Dels för att visa att de inte är ensam där ute och visa att det går att leva ett normalt liv trots sjukdomarna. Det är super kul att få jobba med detta. Det som är lite tråkigt är att jag missade en hel del förra året när jag var sjuk. Men det ska jag ta igen detta året =)

Nu har jag snart jobbat i en månad och det har fungerat jätte bra. Det är jätte kul och skönt att vara tillbaka på jobb, som jag har saknat min arbetskamrater. Vi är ett litet tokigt gäng som jobbar där och trivs bra med varandra. Jag tycker det är jätte viktigt att man trivs med sin arbetskamrater de är ju dem som gör min dag. Jag har alltid sagt hellre ett jobb med bra arbetskamrater och tråkiga arbetsuppgifter kanske, än ett jobb med roliga arbetsuppgifter och tråkiga arbetskamrater. Men sån tur är så har jag både roliga arbetsuppgifter och bra arbetskamrater.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för lite jobb. Hoppas alla får en trevlig onsdag. Kram Kram


Detta är vår loggbild till projektet!! Ritad av Therese Dicklén även Therese har en blogg om stomi den är (http://virrhuvet.blogg.se/)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: