Miiia!!

2012-02-18
09:05:12

Lördag
Underbara Lördag vaknar kl 7:00 med mitt <3 brevid mig, finns det något underbarare? Finns inget mysigare att få ligga i dina armar och bara titta på fina dig.

Igår blev det en lugn och mysig kväll hos älsklingen. Hade ont i hela min kropp jävla förkylnings skit som går, mitt hjärta har också blivit lite sjuker. Ja och ni tjejer där ute vet ju hur det är när en man är förkyld ;-)
Då är det inte så mycket män av dem.

Men det var super skönt att bara vara hemma och inte göra nånting. För första gången på några veckor har jag ingenting inbokat i helgen och det känns jätte skönt. Jag har en tendens till att alltid ha mycket inplanerat så ja hinner aldrig stanna upp för mig själv och känna efter vad jag vill. Så nu denna helgen ska jag bara vara och göra det som faller mig in. Tror nog för mitt eget bästa att det är dags att bromsa mig lite. Men så fort jag börja må bättre och får energi så kör jag på i 100 och för att det inte ska bli pannkaka av det så måste jag nog ta det lite lugnt. För jag vill ju inte tillbaka på ruta 0.

Ikväll blir det att göra vid mina naglar och käka lite middag hos Mini. Ha en underbar Lördag där ute för de ska denna tjejen ha!
Kommentar:
#1: lisa

Jag tror knappt mina öron verkligen inget inbokat bara naglar och lite annat ha ha ha men det klart det är ju nästan ingeting med ditt tempo love you

2012-02-18 @ 10:41:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: