Miiia!!

2012-02-05
17:03:29

Du har hittat!

Du och jag har en massa vansiga nätter, massa vansiga nätter hos dig. Du är som en resa till något bättre, en resa långt ifrån, ifrån mig. Jag har märkt hur du tittat när jag sovit, var har du hittat? Mitt hjärta ska du veta du har det i din hand.

Du och jag har inte bråkat någon gång inte någon gång sen vi sågs via min sång. Och jag har tänkt att jag ska ha dig i mitt liv ha dig i mitt liv i resten av min tid. Jag har märkt hur du tittat när jag sovit, var har du hittat? Mitt hjärta ska du veta du har det i din hand.

Titta på mig igår när ingen anna såg du sa de finaste orden du kom ihåg. Du är min chans till någon sorts balans, en chans som jag gärna tar om jag kan.Jag har märkt hur du tittat när jag sovit, var har du hittat? Mitt hjärta ska du veta du har det i din hand. Jag har märkt hur du tittat när jag sovit, var har du hittat? Mitt hjärta ska du veta att du ska sluta leta du har det i din hand.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: