Miiia!!

2011-12-23
13:28:36

Lille jul!!

Känns inte som det är jul, är så tråkigt när man inte är i julstämmning. Men väl på plats hos systeryster imorgon kommer väl känslan. Idag ska jag och mamma ut och slåss med alla andra människor på stan varför är man alltid ute i sista sekund?? Hmmmm!!! Men samtidigt ska det bli lite mysigt. Efter stan bär det av till mamma och Bengt sen skall vi griljera skinka och ha en allmänt trevlig kväll. Det blir ju vad man gör den till, mamma var inte iheller på humör idag så jag får ta mig i kragen och rycka upp henne =)

Älskar dig över hela hjärtat Mamma utan dig är jag ingenting!! <3

God Jul till alla där ute hoppas ni får en mysig helg med familj,vänner och släktingar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: