Miiia!!

2011-12-20
14:41:26

Ledsen =(

Hej alla där ute!

Idag var jag på sjukhuset för "ovanlighetens" skull. Tror nog jag skulle kunna börja jobba där vilken dag som helst utan utbildning. Idag var det spolning och omläggning det gjorde sjukligt ont, så kunde inte hålla tillbaka mina tårar. Det var precis som något sa stopp i min kropp att nu får det vara nog!! Innan har jag haft ner dagar men de har försvunnit igen men nu de senaste dagarna har jag varit i ett mörkt hål. Tårarna tar liksom inte slut idag men de är väl lika bra att få ut det. Börjar bli riktigt trött på allt vad omläggningar och sjukhus innebär. Men jag har tur som har världens finaste familj och underbara vänner runt omkring mig. Ett stort tack till Er som står ut med mig nu <3

Om en liten stund ska jag hämta bästaste Ellan på jobb, sen ska vi till Claudia en sväng det va tydligen viktigt =) Där efter blir det granshopping till Ellan, tur hon har sin egen lilla taxichaufför. Skönt att göra lite saker så jag slipper ligga hemma och grubbla för mig själv.

Ha en underbar tisdag!!

Kommentar:
#1: kerstinekstrand&hotmail.com

Härligt att du har skaffat denna bloggen. Det är tur att du har så många vänner, för sitta ensam med detta helvete hade varit hemskt!!!!!!!!!! kram

2011-12-20 @ 20:55:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: